Vi ønsker å ha et levende klubbhus – først og fremst som et møtested for våre medlemmer, der gode minner og relasjoner skapes! Lokalene våre er også velegnet til både små og store arrangementer; møter, kurs og konferanser, festlige sammenkomster, bryllup, konfirmasjon, dåp og begravelse.
Klubbhuset består av en stor sal hvor det er plass til ulike bordoppsett, samt en salong med sofagrupper. Vi har dekketøy til 140 gjester. Huset har kjøkken med steke- og kokemuligheter, steamer for oppvask og et romslig kjølerom. I tillegg har vi prosjektor og trådløst internett.
Siden klubbhuset ligger i tett bebyggelse må kvelds-/nattarrangement være avsluttet senest innen kl 02:00. Musikk kan spilles i hovedsalen, men ikke i salongen (for å unngå støy for nærliggende bebyggelse).
Grunnet en del uønskede hendelser, leier vi ikke ut til personer under 30 år.
Ved bruk av konfetti og/eller glitter, påløper et ekstra gebyr på kr 3000.
Pris for leie avtales med utleieansvarlig avhengig av størrelse på arrangement. Faktura sendes per e-post.
Leie arrangement på dagtid | 3000 per 4 timer |
---|---|
Leie Arrangement helg 1 sal | 5500 |
Leie arrangement helg 2 saler | 8000 |
Vasking kommer i tillegg til dette, normalt sett 1000,- per arrangement.
Lagene i Spjelkavik IL betaler ikke leie for lagsbruk. Lagene som benytter huset må også sørge for å forlate huset i ryddig og ren tilstand slik at det er klart til evt. utleie. All leie av privat art som barnebursdager ol. må avtales på forhånd med kontaktperson for utleie.
Når du har leid lokalet til bursdag eller annet arrangement, skal det vaskes med vann og såpe. Tørrmopp holder ikke. Alt søppel skal kastes i bossdunkene ute. Dette gjelder naturligvis også på toalettene og i gangen. Mangler noe du mener burde finnes, si ifra til oss!
Riktig god fornøyelse!